DigiDinsdag 1: De basis van informatie uitwisseling & informatiebehoefte
De basis van informatie uitwisseling & informatiebehoefte. Deze bijeenkomst is de eerste in een reeks van drie DigiDinsdag bijeenkomsten.
Wij nodigen je uit voor onze eerste DigiDinsdag bijeenkomst op 15 juni 2021 om 10.00 uur.
Het onderwerp van de bijeenkomst is Informatie-uitwisseling via BIM. Met BIM kan er efficiënter gewerkt worden, worden beschikbare gegevens beter benut en kan samenwerking verbeterd worden. Om jou en je organisatie te informeren over BIM organiseert het Platform BIM Oost/Midden Nederland drie DigiDinsdag bijeenkomsten over Informatie-uitwisseling. Tijdens de bijeenkomsten ligt de focus naast de technische inhoud ook op organisatorische aspecten en vraagstukken. De bijeenkomsten zijn bedoeld voor projectleiders, informatiemanagers, werkvoorbereiders en leidinggevenden in maatschappelijk vastgoed en de openbare ruimte.
Lees meer en meld je aan via deze link. Kom in contact met anderen en deel je vragen, ervaringen en adviezen.
Save the date: De volgende DigiDinsdag bijeenkomsten volgen op:
- 7 september 10-11 uur – Hoe vraag je informatiebehoefte uit?
- 5 oktober 10-11 uur – Informatiemanagement en Assetmanagement
Met vriendelijke groet,
Platform BIM Oost/Midden Nederland:
Frank Stuivenberg – Gemeente Arnhem
Jeroen Oosterhuis – Gemeente Apeldoorn
Steven Braakhekke – Civitron
Lotte Bekendam – CROW
Jaap Kolk – Building Changes
Lidia de Heer – Building Changes